fbpx

Stomatologie cu LASER la Paris Dental Clinic. Epic X de la Biolase, un laser ultraperformant.

Clinica noastră este dedicată rezolvării problemelor tale stomatologice, dar și îmbunătățirii zâmbetului tău. Pe lângă asta ne dorim să fim cât mai pe înțelesul pacienților informativ, atât ce ține de tratamentele oferite, cât și echipamentele de care ne ajutăm.

Laserul Epic X Biolase este un dispozitiv eficient și apreciat în toate ramurile stomatologiei, inclusiv parodontologie, endodonție, pedodonție, protetică dentară, implantologie și intervenții chirurgicale (chirurgie orală). Laserele cu diodă au câteva avantaje simple, dar extrem de benefice ariei stomatologice. Oferă foarte multe beneficii într-un singur instrument.

Tehnologia este într-o continuă evoluție, laserul Epic X este unul dintre aparatele moderne pe care le veți întâlni la noi.

În primul rând are capabilități chirurgicale rapide, numeroase proceduri de igienă, plus moduri pentru terapia durerii și tratamentul rapid dedicat albirii dentare. Epic X este în câteva cuvinte un instrument extrem de flexibil și productiv.

Laserul ne oferă versatilitate prin procedurile pe care le realizăm cu un singur instrument, iar noi transmitem mai departe siguranță și confort. De asemenea, cu laserul Epic X de la Biolase reducem disconfortul, reducem durata procedurii cât și timpul de vindecare. În cele din urmă ne este foarte benefic pentru biostimulare, cunoscută și sub numele de terapia cu laser, dovedit a fi de ajutor în reducerea disconfortului post operator.

Laserul este un ajutor în cabinetul nostru pentru multe tratamente, însă le vom aminti aici pe cele mai întâlnite.

− Sterilizarea pungilor parodontale și tratarea afecțiunilor parodontale
− Terapia durerii
− Albire dentară
− Ablații
− Reducerea sângerării în timpul intervențiilor complexe, de exemplu a celor de implant dentar
− Biostimulare.

Tratamente rezolvate cu ajutorul laserului Epic X la Paris Dental Clinic

Creăm zâmbete impecabile și rapide folosindu-l deseori în cazul tratamentelor de albire dentară. Procedura de albire a dinților în cabinet cu laser este o metodă rapidă de a obține o albire într-o singură ședință, fără durere sau disconfort, atât în timpul procedurii, cât și după. Metoda albirii este minim invazivă prin aplicarea tuturor mijloacelor tehnologice care fac posibilă reducerea timpul de contact al gelului de albire cu suprafața dintelui pentru a obține un rezultat satisfăcător.

Pe lângă albirea dentară realizată într-o ședință, maxim 40 de minute, foarte benefic ne este și în cazul tratamentelor parodontale. Eliminarea plăcii bacteriene și a tartrului, decontaminare, chiuretaj și biostimulare.

Frica de stomatolog

Studiile au arătat în timp cum că frica de procedura tratamentului stomatologic în sine a avut un impact negativ asupra sănătății dentare. Cu toții cunoaștem sentimentul fricii de cabinetul stomatologic sau chiar persoane care refuză controlul stomatologic din această cauză. Acum, la Paris Dental Clinic încercăm pe cât posibil să ameliorăm durerile ușoare cu EpicX.

Pe lângă multiplele întrebuințări, laserul poate fi folosit și ca biostimulator. Are un efect de grăbire a vindecării, de ameliorare a durerii, de stimulare a producției de colagen și efect anti-inflamator general.

Cu ajutorul laserului sângerările sunt reduse. Intervențiile stomatologice ce implică și tăierea țesuturilor moi pentru anumite proceduri sunt acum ușor de realizat și fără complicații sau durere.

Studiile arată că, laserele au primit un rol principal în cabinetele stomatologice, mai ales atunci când a fost vorba despre practicarea chirurgiei maxilo-faciale. Au devenit instrumente standard pentru precizia și durerile minime acordate.

Beneficiile utilizării laserului EpicX de la Biolase pentru tratamentele tale:

− Minim invaziv
− Elimină durerea
− Versatil: folosit pentru diverse afecțiuni
− Reduce timpul tratamentelor: vezi cazul albirii dentare.

Ne bucurăm să împărtășim aceste informații cu voi pentru a vă simți mai aproape de noi și informativ, deoarece în ciuda inovațiilor tehnologice în stomatologie pacienții continuă să se simtă anxioși și cu o oarecare frică. Considerăm comunicarea și detalierea anumitor proceduri cheia unei bune și reușite colaborări între medic și pacient.

de Andreea Rotărița
Paris Dental Clinic

LINK-URI UTILE PARTENERI

Dental Marketing – promovare stomatologie / marketing medicină dentară

Derma Marketing – promovare medicală / marketing dermatologie, chirurgie plastică & înfrumusețare

Dental Education – cursuri de marketing & promovare pentru stomatologie / medicină dentară

Verdemag – magazin online produse naturieste

Ți-a plăcut? Distribuie mai departe

Contact Paris Dental Clinic

Adresa:

Str. Paris, nr. 23, Cluj-Napoca, Cluj

Telefon:

office@parisdentalclinic.ro

Orar:

Luni - Vineri: 10:00 - 20:00

Cum ajungi la clinica stomatologică Paris Dental Clinic?

Transport în comun / stații de autobuz

- Ploiești (32m)
- Regionala CFR (550m)
- Someșul, The Office (800m)
- Mihai Viteazu (850m)

Parcări în apropiere

- parcare în complex Leul (500m), Mihai Viteazul
- parcare pe str. 21 Decembrie Nr. 106 (650m)

Mers pe jos

- foarte aproape de centrele de birouri din zona Centru-Maraști

Scrie-ne. Revenim cât de repede.